Sunday, October 2, 2016

Lägesrapport 2 oktober

Nejdå. Jag har inte gått upp i rök... Jag har bara lite ord- och tidsbrist just nu. Föregående inlägg är en del, om än inte hela, förklaringen till detta. Den senaste tiden har jag varit ute på en liten östsvensk resa för att rensa huvudet. Därför ingen bokmässa och inget traditionsenligt kändistest. Förseningar och andra märkligheter har förekommit. Precis som vanligt när jag är ute. Bilder och rapporter kommer att komma. Någon gång. Den här helgen sover jag ifatt mig. Nästa vecka börjar höstens stora projekt. Det involverar huvudsakligen städning, har en direkt koppling till föregående inlägg, och jag räknar med att det kommer att uppta huvudsaken av min tid under hösten. Några inlägg kommer det säkert att bli, men räkna inte med för mycket. Önskas bara livstecken eller någon enstaka bild ibland rekommenderas ett besök på min Instagram, vilket är där jag befunnit, och befinner, mig vanligtvis för att fördriva tiden när jag är på resande fot. Vilket jag som sagt varit mycket på sistone. Med tåg, buss och båt...

https://www.instagram.com/tsyfpl/

No comments: