Sunday, July 28, 2013

Från Europa till Skåne!

buss till europa, bus to europe, europaresa, bussresa till europa, europe by bus
Ja, då var jag alltså klar med rapporteringen från denna Europeiska resa. Eller egentligen inte, jag har fortfarande kvar ett antal minnen och bilder från veckan i våras som jag kommer att smyga in lite nu och då under höst och vinter. Men nu är det hög tid för rapportering om årets skånska resa. Den har pågått i en dryg månad redan, men det har du inte kunnat se eftersom jag har haft fullt upp att blogga om Europa. Jag var tvungen att få den resan ur huvudet innan jag började skriva om nästa. Jag har många bilder och har fört anteckningar i min anteckningsbok under resan, så jag har gott om material att utgå ifrån. Den skånska resan kommer att pågå ett par veckor till, med ett kort avbrott för släktbesök en bit uppåt landet. Men här på bloggen kommer det nog att bli skånsk resa en bra bit ut i september...

1 comment:

Anonymous said...

Den resan ser jag fram emot jättemycket!