Tuesday, March 8, 2011

Lägesrapport 8 mars

Ja, jag vet. Jag kunde ha varit lite flitigare med att blogga. Har haft ganska fullt upp. Just nu är jag nergrävd i filmen från nyårsrevyn. Det tar tid. Speciellt att försöka klippa ihop olika kameravinklar från olika föreställningar där det inte är samma folk på scenen. Men jag gör mitt bästa. Under de senaste veckorna har jag även, för utom allt det vanliga jag brukar göra: Satt ihop flera bildserier och skickat till ett otal fototävlingar och utställningar i minst tre länder*. Varit på dubbel vernissage för tre utställningar. Nästan lyckats vara social. Varit på en konsert. Och på fler bokreor, naturligtvis. Fotoklubbat. Tagit massor med bilder. Tagit några ganska bra. Tagit en riktig skitbild. Har ett antal matbilder på lager. Dessa kommer att smygas ut här på bloggen lite nu och då. Ikväll ska jag visa "Tio bilder från året som gått" på Goteborgs Fotoklubb. Ja, det händer en del som sagt. Och förresten, jag har inte fått någon ny telefonterrorist ännu. Men jag har inte fått fler stumma samtal heller...

*Ett par av dem var på nätet. Och då vet jag inte riktigt vilket land de ska räknas till.

No comments: