Wednesday, March 30, 2011

Holje Musikklasser - Spelar roll

holje musikklasser, spela roll, årskurs nio, Olofström, Anders Nilsson, Foto Anders N
Årets föreställning från Holje Musikklasser heter "Spelar roll", och spelas till och med helgen. Passa på att se den om du är i närheten! Jag har nu tittat en gång, filmat tre föreställningar och tagit stillbilder en. Ska filma tre till. Sedan blir det klippning...

Låt mig också förtydliga. Det har gått rykten på stan om att jag skulle ha fallit nerför en trappa efter en av föreställningarna. Det är inte sant. Jag föll uppför trappan. Över en rad stolar och landade på stativet. Lyckligtvis utan kamera vid tillfället. Så det så... Rätt ska vara rätt!

2 comments:

Anonymous said...

If you've of all time met a slight on but there are many Owl Gifts that you could throw. heaps the brightly-coloured Wrap newspaper publisher and ribbons as they volition be with the presents.

Feel free to visit my web blog ... owl decor

Malin said...

Finns det någon möjlighet att få tag på en film ifrån den musikalen? Om det går, skulle du kunna maila mig då?
Mvh
malin.ingesson@hotmail.com