Sunday, October 10, 2010

Lägesrapport

Om du tycker att jag är dålig på att uppdatera bloggen just nu, så har du helt rätt. Jag har för ovanlighetens skull fullt upp med att vara social. Igår till exempel hann jag inte bara med att äta en massa god mat, hålla en liten knatte på ungefär 4 månader i min famn, få veta vad det innebär att vara kommunal trafikingenjör och fotografera tidernas största lövkrig på studsmatta. Jag lärde även en flicka på tio år att spela ton 3-6 av Für Elise (hennes faster hade lärt henne de två första) och blev bekant med en tygkanin uppkallad efter min pappa. Med mera...

sven-erik kanin nalle teddy teddybjörn teddybear rabbit bunny stuffed animal foto anders n
Kaninen Sven-Erik (Foto Anders N)

3 comments:

Anonymous said...

Så tjusig sven-erik är i rosett

Hej said...

Kolla, jag är modääääääääärn

Hej igen said...

Hur kan du svara snabbare i en kommentar än på msn? Du har fått det här med internet om bakfoten. Fast vem är jag att dömma. Hej på dig iaf!