Wednesday, November 25, 2009

Stora stygga grisen knackar på...

The Flu Swine / InfluensagrisenAnders N 2007/2009)

...men han får stanna ute. För nu är jag VACCINERAD!

Med andra ord så slängde de inte ut mig på det nya stället. De kollade inte ens om jag var registrerad där. Jag fyllde i ett papper, visade upp min legitimation och sedan stack de mig i armen. "Gjorde det ont" frågade en orolig man utanför. Men nej, det kändes knappt. Jag fick stanna kvar några minuter efteråt, ifall vaccinet krockade med någon av alla mina allergier. Men inte något än så länge. Kanske lite hjärtklappning, men det kan också bero på någon av alla vaccinkonspirationssidor jag var inne och läste på när jag kom hem. Träffade en bekant igår som hade haft lite biverkningar. Vi får väl se vad som händer det närmaste dygnet...

No comments: