Monday, February 16, 2009

Min Melodifestivaldebut!

Jag förmodar att du tittade på melodifestivalen i Lördags. Om inte annat för att se min debut. I presentationsfilmen för Jennifer Brown visades en bild av henne och Gustaf Skarsgård som en fotograf tog när det var pressdag på inspelningen av Förortsungar. Den bilden brukar dyka upp här och var, jag har bland annat sett den på SVT:s hemsida, i ett par kvällstidningar och i Göteborgsposten. Det trevligaste med bilden är att Jennifer och Gustaf står framför den stora bilden som användes som utsikt från lägenheten vid inspelningen i studion. Och den utsiktsbilden var det ju jag som tog, och som filmens scenograf Lasse Strömsten retuscherade och lät förstora...
förortsungar, melodifestivalen, bakgrundsbild, bakgrund, filminspelning

1 comment:

Anonymous said...

Då är du nästan kändis! Lilla fröken äventyr